När livet skapar kaos

Sista tiden har jag känt en enorm ångest och stress över livet allmänt . Jag sover dåligt vaknar ofta . Känner att jag inte hinner med nåt med plugg och känner mig allmänt nere .

Livet har en tendens att skapa kaos jag känner hur positiv jag än är och hur mycket jag än försöker vara en bättre människa så får jag sådana enorma motgångar tillbaka . Jag känner att jag är inte en bra vän för jag drar mig undan . Jag önskar att få nån gång vakna upp och känna rejäl glädje och lycka över livet . Att inte känna oro över brev eller samtal att kunna lyfta telefonen utan att få en klump i magen . Att vara en bättre vän och inte överreagera bara för jag har en dålig dag.

Förstå mig rätt jag är enormt tacksam för mycket i mitt liv . Jag skulle inte vilja ändra nåt . Jag försöker göra något jag verkligen älskar och har ett fantastisk jobb två fantastiska jobb helt ärligt . Nu försöker jag göra verklighet av min dröm om kristaller som jag alltid älskat och dragits till och verkligen brinner för . Men nåt drar alltid ner mig på djupet .

Jag måste försöka göra nåt åt det så detta blir helt enkelt min berättelse till gladare liv. Mina tips och trix . Min hörna där jag skriver av mig Omid vardag och mitt liv .

Ni som vill läsa är så välkomna ni som inte vill kan bara klicka bort sidan .

Ciao